یک کار خوبی که همیشه می خواستم معرفیش کنم اما فرصت مناسب پیش نمیومد؛ کار گروهی ختم قرآن توی وبلاگ دکتر سین بود که چند وقتی هست که شروع شده. اما با پیشنهاد دوستان یک ختم جداگانه قرآن برای ماه رمضان در نظر گرفته اند که روزی یک جز رو قراره با کمک هم ختم کنیم. 

تعداد آیات زیاد نیست و حدودا دو تا سه صفحه هست. (یعنی دیگه لازم نیست روزی یک جز رو به سختی خودتون تنها بخونید!) تازه هر چی تعداد شرکت کننده ها بیشتر بشه که تعداد آیات کمتری رو میخونیم!!!

جز اول تمام شده اما میتونید برای شرکت در خوندن بقیه جز ها در وبلاگ دکتر سین اعلام آمادگی کنید.

  

  

+خوندن قرآن توی این ماه مبارک اون هم با همکاری بچه های بیان حس خوبی داره!

++من تصمیم گرفتم که قرآن رو همراه با قرائت عبدالباسط بخونم. توی این سایت یه قرآن آماده با متن و ترجمه و قرائت قاری های مختلف وجود داره که خیلی خوبه. فقط از آیه 88 تا 96 سوره بقره رو خیلی آروم خوند اما آیه 97 رو یهو سریع خوند و رفت! فک کنم حوصله خود عبدالباسط هم سر رفته بود! بنده خدا!!! 

+++زان می عشق کز او پخته شود هر خامی       گرچه ماه رمضان است بیاور جامی!

یا

روزه هر چند که مهمان عزیزست ای دل      صحبتش موهبتی دان و شدن انعامی!

 

تازه حافظ هم دل خوشی نداره از روزه! چه برسه به من!!!

 

++++رمضان مبارک! حدیثی دیدم از پیامبر(ص) بدین مضمون که: "شعبان ماه من و رمضان ماه خداست. " راستش رو بخواید من با ماه پیامبر پیشتر حال میکنم!!! (خدا خودش راه راست رو به سمتم کج کنه!)