نترسید! 

برای کنکور که جمع بندی نمیخوام بکنم! 

صرفا جمع بندیست برای سال 94 و تعدادی چیز که ترجیحا همه را در همین پست یکجا مینویسم!

 

امسال برای من مساوی بود با خواندن 40 کتاب یعنی ماهی حدودا 3.3 کتاب و دیدن 24 فیلم یعنی هر دو هفته یک فیلم! آمار بدی نیست اما باید در سال 95 آمار کتابهایم به 52 برسد. هر هفته یکی! حتی شایدم بیشتر! 

 

دورهمی مهران مدیری رو دیشب دیدید؟ اونجایی که می گفت: 

یارو تا دیروز گاو تو جاده میدیده میرفته گازش میزده؛ بعد الان وجترین شده! 

توهین به گیاهخواران نشود که من خودم هم خیلی گوشت دوست نیستم؛ اما ، این مد و پزی که برخی دوستان در گیاهخواری دارند، حال آدم رو بهم میزنه! 

راستی همونطوری که قبلا تو وب یک مترسک گفتم: امیدوارم مدیری دوباره مدیری بشه! 

  

ممنونم از یک آشنا به دلیل پست اخیرش! یکی از بهترین دوستامی توی بیان! علاوه بر دوست (که امیدوارم جسارت نکرده باشم در انتخاب کلمه دوست) یکی از اونایی هستی که همیشه دوست داشتم و دارم که اونجوری باشم! با علم... متکی به خود.. با فضاییها حرف زن(!)... و در یک کلام خفن!  راستی هی یادم میره بهت بگم! شازده کوچولو رو خوندم و در یک کلام فوق العاده بود! حتما پستی راجع بهش خواهم نوشت!

  

 دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد! 

ان شالله سال 94 عالی بوده و 95 عالی تر باشه؛ برای همه! 

(آخه سالی که تحویلش ساعت 8 صبه و 14 فروردینش شنبه، واقعا چی میخاد بشه!! )