خیلی وقت بود که میزان نوشتنم، چه توی وبلاگ و چه خارج از اون، خیلی کم شده بود و چه حرف‌ها که در درون من نفهفته موند همینطور! 

چند وقت قبل یه اپ عادت ساز نصب کردم که خودش یه سری پیشنهاد داشت: مثلا عادت ورزش کردن، صبحونه خوردن و غیره. یکی از چالش‌هاش، نوشتن روزی ۱۲۰۰ کلمه برای یک هفته بود. من روزی ۱۲۰۰ کلمه که نه، اما به خاطر گل روی این اپ، شروع کردم و هر روز مقداری از حرف‌هایی که توی دلم مونده بود رو نوشتم که بخش زیادیش توی این وبلاگه و کم کم منتشر میشه. بنابراین لااقل این مدت کلی نوشتم و امیدوارم که چه اینجا، چه جای دیگه، نوشتم ادامه پیدا کنه.

من نمی نوشتم اما هر روز به بلاگ سر می‌زدم و وبلاگ‌ها تون رو می‌خوندم. متاسفانه خیلی خیلی کمتر می‌نویسید و ستاره‌هاتون هی کم‌فروغ‌تر میشن. امیدوارم هر جا هستین خوش و خرم باشین و بتونید یه نوعی احساسات درونتون رو تخلیه کنید. 

+خیلی برام جالبه که تا الان شغل‌های من همه به نوعی به نوشتن ربط پیدا میکنن. تست شخصیت هم که میدم، شغل‌های مناسبم مهندسی هست و نویسندگی! (درکنار چیزهای دیگه البته).